Profesionální trenér » Trénink na redukci hmotnosti

Trénink na redukci hmotnosti, úbytek tuku

 

Trénink zaměřený na redukci tělesné hmotnosti je trénink přizpůsobený přáním klienta. Zpravidla to bývá trénink na hubnutí. Po vstupním pohovoru a nezbytném kineziologickém rozboru je s klientem probrán jeho cíl, reálně dosažitelný cíl. Každý člověk má geneticky dané určité dispozice a žádný trénink takovou dispozici nezmění, přesto udělám vše pro to, abych Vás proměnil k lepšímu. I toto má však své úskalí. Pokud by s ohledem na Vaše zdraví, měl takový trénink mít negativní vliv právě na Vaše zdraví, potom Vás na to upozorním, případně trénink nedoporučím či přeruším a zvolím jinou strategii.

ELI_6200Nejsem zastáncem razantních a pro tělo drastických způsobů hubnutí, které jsou krátkodobé, ale pro postupnou a trvalou změnu bez jojo efektu. Zvolte způsob, který opravdu funguje.


Nemůžu opomenout jednu důležitou věc. Snížení vrstvy podkožního tuku není možné dosáhnout lokálně, tedy jenom nad určitou svalovou partii, tak zní základní poučka z fyziologie, ale můžeme tomuto procesu napomoci. Pokud chceme docílit zvýšeného spalování tuků z určité svalové partie, tak je možné před aerobní aktivitou působit na danou partii fyzikálními prostředky, jako je intenzivní masáž po dobu alespoň deseti minut, bubnové masážní přístroje, které „natřásají“ dané problémové partie, různé tření kuličkovými pásy… Těch možností je více a smyslem této činnosti je uvolnit mastné kyseliny z tukových zásob do krevního oběhu a tím vytvořit podmínky pro jejich využití. Ovšem musí následovat aerobní činnost, která tyto tuky spálí! Jinak samotné masáže a podobné prostředky nemají smysl a mastné kyseliny kolující v krevním oběhu se opět uloží do podkoží…

Zpět na služby
Kam dál?

Trénink pro začátečníky

První polovinu kapitoly pro začátečníky bych rád věnoval lidem, kteří chtějí. Chtějí změnit své tělo k lepšímu.
Ve druhé polovině pak konkrétní plán.
První důležitý krok máte za sebou, tím bylo rozhodnutí stávající stav změnit.

 

Trénink problematických partií

Tento typ tréninku je zaměřený na ženy, co se rozhodly (záměrně nepíšu rozhodli, neboť následující tréninkový program je určen především pro ženy…) začít se zbavovat přebytečného tuku, možná vás následující řádky budou trochu inspirovat a poradí vám, jak na to…

 

Zdravotní trénink

Život nám přináší radosti, ale také starosti. Obě situace se dříve nebo později odrazí na naší postavě. Tréninky se zdravotním zaměřením slouží k odstranění problémů, jakými jsou bolesti zad, ramen, kolen, kyčelních kloubů.

 

Sportovní trénink

Každý kdo sportuje, dosáhne v určitém čase maxima, které již nemůže sám překročit. Zde nastupujeme my, abychom klienta posunuli co možná nejdál.

 

Dornova metoda

Dornova metoda Dornova metoda je jemná manuální terapie, jejíž pomocí jsou klouby a obratle bezpečně a přesně uváděny zpět do svých původních správných poloh.